menu

Program pl.ID

2014-04-17 12:00:00 (ost. akt: 2015-01-30 08:41:00)

15 kwietnia 2014 r. w siedzibie Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie odbyła się konferencja dla przedstawicieli urzędów gmin województwa warmińsko-mazurskiego pt. "Wszystko co warto wiedzieć o programie pl.ID". Konferencja zorganizowana przez podsekretarza stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych - Rafała Magrysia oraz Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego jest pierwszą z szesnastu, które odbęda się w całym kraju, a których celem jest przybliżenia aspektów wdrażania programu pl.ID w administracji.
Podczas spotkania, na które przybyło ponad 230 osób - kierowników jednostek samorządu terytorialnego oraz pracowników wykonujących zadania zlecone z zakresu ewidencji ludności, dowodów oasobistych i USC, przedstawiciele MSW i COI, którzy odpowiedzialni są za merytoryczną realizację projektu pl. ID omówili następujące zagadnienia:
1. Informatyzacja kluczowych rejestrów państwowych - nowe podejście do realizowanych projektów informatycznych w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych.
2. Zmiany prawne wynikające z wdrożenia Systemu Rejestrów Państwowych.
3. Źródło - aplikacja do obsługi systemu Rejestrów Państwowych.
4. Szkolenia wdrożeniowe - co, gdzie, jak i po co?
Więcej informacji dot. programi pl.ID uzyskają Państwo na stronie www.obywatel.gov.pl